Så här inför premiären av årets SEC säsong så är det dags att avslöja fjolårets bästa arrangör.
Omröstningen genomfördes av er förare under december månad.
Med hela 47,5% av rösterna blev det Göta MS som blev framröstad till den bästa arrangören 2009.
Ett diplom kommer att överlämnas till klubben när dom kör 2010 års tävling i Augusti.

För övriga klubbar gick det så här:


Njurunda MK 22,5%
Västerås MK 12,5%
Fältjägarna EF 10%
Linköpings MS 7,5%