Startfältet till årets första SEC börjar bli välfyllt.

Imorgon är sista dagen för anmälan, efteranmälan kommer INTE kunna göras till söndagens tävling då det där börjar bli riktigt fullt.
Till USM/DSM kommer efterenmälan till förhöjd avgift att vara möjlig.

Ni som ska åka både lördag och söndag tryck på läsmer!!

När man ska åka både USM/DSM och JSM/Ladies Cup är det viktigt att man skapar två olika profiler på sidan.
Det fungerar alltså inte med att först anmäla sig i en klass och sedan ändra klass i profilen och anmäla sig igen till nästa klass!
Att det går att genomföra den andra anmälan är en liten bugg i systemet som förhoppningsvis kan rättas till inför kommande tävlingar.
Det stora problemet om man gjort på detta sätt och dessutom betalat direkt är att jag inte ser det. Har betalning skett via BG så upptäcker jag det när betalningen registreras medans det vid direktbetalning sker automatiskt.
Det som händer är att du försvinner från den första klass ni anmält er till trots att den är betald.

Om ni är osäker på hur du gjort gå in i anmälningslistorna i bägge dom klasser ni ska köra och kontrollera att ni finns med. Om så inte är fallet skapa ytterligare en profil (observera att samma mailadress eller användarnamn ej kan användas) maila mig sedan datum för din anmälan/inbetalning och vilka klasser det är du vill köra så rättar jag till det.

Det är viktigt att detta kontroleras snarast då man annars kan missa att komma med i lottningen.

Maila på This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. eller This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.