Nu är det endast 5 dagar kvar innan anmälningstiden till årets första deltävling går ut.
Kom ihåg att även anmälningsavgiften skall vara betald den 9/2 för att ha rätt till er seedade position och för att undvika efteranmälningsavgift.

Startfältet ser bra ut i dom flesta klasser. Dock är det endast 3 anmälda i Ladies Cup! På ett möte i höstas höjdes flera röster för att införa denna cup i ett led att så småningom även låta damerna tävla om SM i samband med herrarna, sektionen tog det till sig och beslutade att starta upp denna cup men blir det inte bättre uppslutning än så här så kan vi nog lägga ner projektet redan före första tävling . Vi får hoppas att  tjejerna tar vara på dom sista dagarna av anmälningstiden och visar att dom menade allvar i höstas.
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.